Enkelte frivillige har haft problemer med, at de hverken modtog nyhedsbreve eller e-mails, når de var i kontakt med medarbejdere fra Kræftens Bekæmpelse. Vi har nu identificeret udfordringerne og kommer med løsninger herunder.
Det har vist sig, at mails fra Kræftens Bekæmpelse automatisk blev afvist hos modtageren, hvis modtageradressen ligger på et af YouSees 21 domæner. Det drejer sig f.eks. om mailadresser, som slutter på @privat.dk, @youseepost.dk, @mail.dk.
Mailen landede derfor hverken i spam- eller indbakken. Vi har været i dialog med YouSee om dette, og de har nu bekræftet, at alle e-mails sendt fra Kræftens Bekæmpelse igen kan modtages.
Særligt for Hotmail og Gmail
Såfremt du har en mailadresse hos domænet Hotmail eller Gmail, skal du selv aktivt i dit mailprogram sige ja til, at vi må sende dig mails fra @cancer.dk.
Der gør du ved at følge vejledningerne, der linkes til herunder.
Vejledning til Hotmail - du finder den konkrete vejledning i menupunktet Afsendere og modtagere, der er tillid til.:
Vejledning til Gmail:
https://support.google.com/mail/answer/7015314?hl=da&co=GENIE.Platform%3DDesktop#zippy=
Oplever du fortsat problemer?
Skulle du mod forventning stadig ikke modtage relevante e-mails, kan du skrive til frivillig@cancer.dk.